Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
Lucht je hart Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 Lucht je hart

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

Lucht je hart Empty
BerichtOnderwerp: Lucht je hart   Lucht je hart Icon_minitimema 19 dec 2011, 07:47

Voor als je iets kwijt wilt ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

Lucht je hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht je hart   Lucht je hart Icon_minitimewo 21 dec 2011, 08:03

Ik voel me gewoon zo tuk vandaag en al sinds dat ik die punten van de proefwerkweek heb gekregen. Het is helemaal mis gegaan, waarom weet ik niet. Misschien dat ik te laat ben begonnen? Ik heb er hard aan gewerkt, en heel lang zelfs, maar toch lukte het niet. drie onvoldoendes voor Nederlands, een onvoldoende voor wiskunde, een onvoldoende voor aardrijkskunde, en zo zijn er nog wel meer. Gelukkig sta ik voor de meeste vakken voldoende, maar toch, ik moet hard gaan werken volgend trimester. En ik weet gewoon niet zeker over ik het uberhaupt ga halen. Waarom voel ik het gewoon aan?
Ik ben bang om uitgelachen te worden door vrienden en familie, want ze wachten gewoon totdat ik diezelfde fout maak als mijn neven, nichten en vrienden hebben gemaakt, Dus níet goed je best doen op school. En ik haat dat gevoel gewoon, en straks krijgen ze wat ze willen: Mijn rapport. Ik haat mijn rapport...ik haat het! ><

zo hartje opgelucht <3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
 
Lucht je hart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: The place to be :: Talkzone-
Ga naar: