Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
Het plot Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 Het plot

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

Het plot Empty
BerichtOnderwerp: Het plot   Het plot Icon_minitimedi 27 dec 2011, 03:00

Het was rustig op een warme zomerdag. Alles liep zoals het hoorde. Katten jaagden op prooi, zochten een plekje in de schaduw om af te koelen maar bovenal werd er naar de Everyal gezocht. Tot een luide knal de rust verbrak. Plots begon de grond te schudden. Katten renden in paniek overal heen. Wat was er aan de hand? Wat gebeurde er? Al snel werd het duidelijk. Dikke, zwarte rookpluimen dreven langzaam door de lucht en namen de plaats van het prachtige blauw in. De eerst zo rustig lijkende vulkaan was toch tot uitbarsting gekomen, iets wat geen enkele kat had kunnen voorspellen. In al deze haast, vluchtten de katten naar waar ze maar heen konden gaan. Zo ook Christmas, Leis en Kurai. Maar wat deze katten nog niet wisten, was dat deze vulkaanuitbarsting alleen maar in hun voordeel zou werken. Per toeval komen deze 3 katten elkaar tegen, vlak bij een grote, lichtgevende steen. Al snel komen ze er achter dat het niet zomaar een steen is, maar dat dit de Everyal moet zijn, dé steen van de legende! Als de slechte kat Christmas de steen in handen probeert te krijgen, word ze tegengehouden door de andere 2. Leis, de goedaardige poes, heeft besloten dat ze de Everyal moeten beschermen, en niet zelf gebruiken. Christmas en Kurai stemmen hiermee in. Ze noemen zichzelf de Cyntorra, en besluiten ieder een element voor hun part te nemen. Zo krijgt Christmas het vuur toegedeeld, omdat zij een vurig karakter heeft. Leis zal water op zich nemen door haar zachtaardige nature. Kurai zal aarde voor zijn rekening nemen. Aarde ligt neutraal tussen de hel en de hemel in, en weerspiegeld dus ook zijn karakter. Samen zullen ze de Everyal beschermen tegen de andere katten en zijn bereid hun leven ervoor te geven.
Al snel krijgen de andere katten ook lucht van dit voorval. De Everyal bestaat dus écht! De zoektocht naar de steen word nog gehaaster nu de legende is bevestigd. Het zal zwaar worden voor de Cyntorra om deze katten op afstand te houden, maar ze zullen zich niet snel gewonnen geven…
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het plot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: Informatie :: In-game info-
Ga naar: