Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
[Aanvraag] Game of Shadows Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 [Aanvraag] Game of Shadows

Ga naar beneden 
AuteurBericht
James

James


IC-posts : 5

Cat profile
Leeftijd: 5 Years
Levenswijze: Solitair, but a lot of cats follow me
Partner: No thanks

[Aanvraag] Game of Shadows Empty
BerichtOnderwerp: [Aanvraag] Game of Shadows   [Aanvraag] Game of Shadows Icon_minitimedi 27 dec 2011, 07:30

Een forse zwarte kater keek neer op de katten die voor zijn neus zaten. Uit alle streken kwamen ze, alleen voor één toespraak van hem. Cyaanblauwe ogen keken over de koppen heen. Dit waren zijn volgelingen. Dit was zijn persoonlijke leger.
Welkom in a Game of Shadows.


Game of Shadows is een hechte, kleine, clan katten met een verkregen/aangeboren haat aan de mensheid. Om welke reden willen ze niets met de tweebeners te maken hebben. Deze Clan zal geleid worden door James, een kater met een verkregen haat jegens de mensen omdat hij door hen zijn geheugen deels verloren is.

Rangen:

Leader;
x James

Little Clan('s);
ClanLeader - Member - Member
x James
x
x

Members;
x
x
x
x
x

Little Ones;
x
x
x
x

Uitleg Rangen;
Game of Shadows heeft geen duidelijke rangen. Bovenaan staat de Leader, maar verder is de Clan verdeeld over kleine 'Little Clans'. Deze worden gevormd onder de leden. Elke Little Clan krijgt een eigen ClanLeader, deze zal worden gerespecteerd worden door de Members.
Daarbuiten zullen de katten jonger van 8 maanden, onder de term Little Ones, worden getraind door een Member. Deze zullen worden toegewezen door de Leader!

Rules;
x Respect!
Respecteer diegene die boven je staat. Iedereen moet respect tonen voor de Leader. Members moeten respect tonen aan de ClanLeaders en de Little Ones aan iedereen!
x Blood
Er mag worden gevochten binnen de Clan als training. Rivaliteit tussen de Little Clans wordt niet getolereerd!
x Members
De leden worden verdeeld per Clan door de Leader, deze zal ook de ClanLeaders kiezen. Elke ClanLeader mag leden werven op z'n eigen manier, maar de nieuwe leden moeten worden goedgekeurd door de Leader.
x Territorium
Game of Shadows heeft geen vast territorium. De Leader zal in het kasteel te vinden zijn, maar elke Little Clan mag zich vestigen waar ze willen.

Hoe kom ik er bij?
[i]Post in het Clantopic, of een ander daarvoor bestemd topic, dat je erbij wilt. Dan zal ik kijken of ik je goed genoeg vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Aanvraag] Game of Shadows
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [aanvraag] The Havanna Ghost
» (Aanvraag) The Light Warriors

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: Clans :: Clan aanvragen-
Ga naar: