Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
Ice, ice baby ~ Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 Ice, ice baby ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

Ice, ice baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Ice, ice baby ~   Ice, ice baby ~ Icon_minitimedi 20 dec 2011, 02:11

G I Z M O ‘&’ K U R A I

Voorzichtig doopte Pulse zijn voorpoot in het stromende water. Al snel trok hij hem weer terug. Jak, wat was dit water koud! Onrustig keek hij om zich heen. Hij zocht een stukje dat iets minder snel stroomde en misschien iets minder koud was. Hij had behoefte aan drinken. Drie dagen waren er al verstreken, en in die dagen had hij geen enkele prooi gevangen en het drinken dat hij binnen had gekregen was na een paar sprongen alweer uit zijn lichaam verdwenen. De rivier die hij had gevonden zat vol kraakhelder water, alleen het nadeel was dat de rivier snel stroomde en het best gevaarlijk was om eruit te drinken. Daar kwam nog eens bij dat het veel te koud was voor zijn buik, het was dus een groot risico om het te drinken. Met een hongerige blik staarde Pulse nog een naar het water dat voor zijn neus stroomde. Af en toe kwam er een klein stuk ijs langs dus hij moest goed oppassen dat hij zoiets niet tegen zijn kop zou krijgen. Zonder nog veel te twijfelen, stak hij zijn kop in het water en dwong zichzelf een paar flinke likken te nemen, ongeacht hoe koud het was. ”Koud, koud, koud!” riep hij jammerend. Hij deinsde achteruit en viel op zijn achterste, waar hij woest zijn kop schudde om ervoor te zorgen dat zijn kop niet nog eens zou bevriezen. Toen de meeste kou weg was, opende Pulse zijn ogen en wierp een woeste blik naar de rivier, niet dat die zich er iets van aan zou trekken. Een gedachte schoot door zijn hoofd. Misschien lag de Everyal wel hier in deze rivier? Geen enkele kat zou hier in durven te duiken om er te zoeken, het was dus een verstandige plek om de steen te verstoppen. De oranje kater waagde het om zijn hoofd boven de rivier te hangen en speurde het heldere water af om een glimp op te vallen van een fel licht. Nu hij er zo over nadacht, wist hij eigenlijk helemaal niet hoe de Everyal er precies uit moest zien. Dat was altijd een beetje vaag geweest in de legende. Het zou een lichtgevende steen moeten zijn, tenminste, hij was lichtgevend uit de hemel komen vallen. Eigenlijk zocht hij dus naar iets waarvan hij eigenlijk niet wist hoe het eruit zag. Ineens leek de hele zoektocht voor niks te zijn geweest, hoewel hij dit weigerde toe te geven. Op een dag zou alles duidelijk worden, en dat zou de dag zijn dat hij de steen had gevonden.
Pulse spitste zijn oren bij het horen van een geluid. Hij keerde zijn kop en keek recht in een paar ogen. Geschrokken siste hij en drukte hij zijn oren plat tegen zijn schedel. ”Waar ben je mee bezig?” siste hij met samengeknepen ogen. Waarom had hij deze kat niet eerder kunnen ontdekken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gizmo

Gizmo


IC-posts : 1

Cat profile
Leeftijd: 3,5years
Levenswijze:
Partner: Take a parachute and jump, you can't stay here forever.

Ice, ice baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice baby ~   Ice, ice baby ~ Icon_minitimedi 20 dec 2011, 06:20

Rustig liep de oranje witte kater langs de rand van het water. Liet zijn ogen hangen op elk stukje ijs dat voorbij kwam drijven, en af en toe onder water dompelde. Hij had werkelijk waar geen flauw benul waar hij nu was, maar het leek verdacht veel op een ijsrivier. Het ijs dat waarschijnlijk uit de hoge bergen kwam. Het water zou dan ook ijskoud moeten zijn. Charmant als hij zich vort kon bewegen liep hij naar het water toe en bekeek de weerspiegeling in het water. Zijn brede kop viel erg op, zag er naar zijn idee dan ook fierce uit. Hij bewoog een paar keer met zijn kop heen en weer en ging vervolgend nog wt dichter naar het water toe. Hij voelde de koelte als het waren van het water afkomen en besloot dat het misschien het beste was dat hij er niet uit drinken ging. Als hij nog niet dood wou gaan. In ieder geval, niet voordat hij de Everyal Stone gevonden had. Hij zag het al helemaal voor zich hoe hij zou regeren. Enkel de mooiste van de mooiste mochten blijven, de rest zou moeite moeten doen om te blijven leven. Want wie mooi wilt zijn moet pijnlijden was het niet. Dat was dan ook te zien op zijn buik. Die vol zat met littekens. Met een brede grijns liep hij door langs het water en zag in de verte al gauw een silhouetten van een andere kat. Hij zag wat magertjes, of nou echt mager was het niet, eerder kortharig. Hij zat te turen naar het water. Alsof hij de Everyal aan het zoeken was. Welke idioot zal ooit een Everyal in dit water verstoppen. Dan zal je wel gek moeten zijn. Want je zal hem er nooit uit kunnen halen. Enkel degene die denken dat ze een dikke vacht hebben, en een goede weerstand hebben zullen dit overleven. Hij zal zijn vacht niet opgeven voor iets als dat. Met een grijns dook hij de bosjes in aan de andere kant. Hij wou hem laten schrikken, wanneer hij dichtbij genoeg was maakte hij extra geluid door op wat blaadjes te gaan stappen, en kwam vervolgens tevoorschijn, liep in rustige pas naar de kater toe die daar stond. Al gauw draaide de kater voor hem zich op, en drukte zijn oren tegen zijn kop aan. De sukkel, dacht hij nou serieus dat hij hem daar de stuipen mee op het lijf kon jagen? ‘tuttut, ik was enkel opzoek naar zo’n prachtige steen die waarschijnlijk geweldig goed bij mijn vacht zou kleuren.’ Sprak hij uit, overdreef natuurlijk extra veel en ging vervolgens zitten. Hij legde zijn staart naast zijn posten neer en bekeek de kater voor hem nog eens goed. Groene ogen, kortharig en oranje net zoals hij was. De combinatie groen en oranje was goed, en mooi. Niets op aan te merken dus. ‘Maar vertel me eens kater, wat mag je naam zijn?’ hij stak zijn hoofd wat in de lucht en draaide vervolgens met een ruk zijn kop om. Dacht iets op te merken achter hem, maar concludeerde al gauw dat het niets was.
Hij is wat slecht, moet inkomen als 'kat' ghih
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

Ice, ice baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice baby ~   Ice, ice baby ~ Icon_minitimewo 21 dec 2011, 02:33

De witte kater liep stil in de schaduw. zelfs in deze shaduwen was zijn lichaam haast onzichtbaar. zijn amber/oranje kleurige ogen keken rustig en kalm voor zich uit. Het liefst zou hij gaan zoeken naar de ene steen, Die Everyal. Hij wist haast niet hoe het eruit zou zien, en hij voelde aan dat niemand dat wist. Hij had het idee gekregen dat hij iedere steen die hij zag aan moest raken, wie wist was het de everyal. Wie weet, misschien ligt die steen wel ergens diep onder vele andere stenen, En als de steen er gewoontjes uit zien, dan zal niemand hem vinden. Misschien als je een beetje geluk had vond je hem, misschien ook niet. Hij keek wat meer omhoog en zag twee katten. Eentje kende hij maar al te goed, Het was Pulse. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij zette zijn oren op scherp en hoorde wat de andere kater zag. "tuttut, ik was enkel opzoek naar zo'n prachtige steen die waarschijnlijk geweldig goed bij mijn vacht zo kleuren." Sprak de rode met witte kater uit, kort snoof hij, arrogantie. "Maar vertel me eens kater, wat mag je naam zijn?" Sprak de rode met witte kater nogmaals uit. De kater keek om, en gelukkig zag de kater hem over het hoofd. Hij grijnsde even, en al snel stapte hij uit de schaduw. "Goededag heren." Sprak hij kort uit waarna hij ging zitten en kort naar pulse knikte en dan naar de andere kater keek. "Ik ben Kurai, voor als je het nog niet wist. En wat mag jouw naam zijn?" zijn oranje kleurige ogen rolden over het lichaam van de kater. Ook deze kater was ouder dan hem, maar niet veel ouder. Waarschijnlijk net een jaartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

Ice, ice baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice baby ~   Ice, ice baby ~ Icon_minitimewo 21 dec 2011, 04:46

Pulse bekeek de kat die voor hem stond. Hij had een nonchalante houding, niet iets vijandigs. Het was een oranje kater, net zoals hij, alleen dan wat donkerder. Hij zag er goedgelikt uit, een beetje ijdel zelfs. Pulse had het niet zo op uiterlijke verzorging. Zolang zijn vacht er maar was om hem te beschermen tegen de kou en tegen scherpe klauwen, vond hij het best. ”Tuttut, ik was enkel op zoek naar zo’n prachtige steen die waarschijnlijk geweldig goed bij mijn vacht zou kleuren,” sprak de kater. Pulse walgde nu al van deze ijdeltuit. Jemig, hij kon niet geloven dat zoiets als dit zijn best nog deed om die steen te vinden ook. ”Geweldig, meid,” siste Pulse dan ook een beetje geïrriteerd naar de kater. Hij had zichzelf na zijn faal weer snel hersteld en probeerde er niet veel van te merken. Hij was niet zo’n schrikkerig typje, normaal tenminste niet. Maar de laatste tijd leek hij wel vaker last te hebben van dingen waarvan hij geen flauw idee had waar ze vandaan kwamen. Hoewel hij geen flauw idee had waar dit vandaan moest komen. ”Maar vertel me eens kater, wat mag je naam zijn?” vroeg de kater gracieus. Alles wat deze kater zei, of deed, leek hij met klasse te doen, waardoor het extra duidelijk werd dat hij een zeer uit-de-hoogte karakter had. En Pulse mocht dat niet zo graag. Voor hij hem een antwoord toe kon snauwen, verscheen er een nieuwe kat achter de oranje kater. Hij was wit en kwam Pulse bekend voor. ”Goededag heren.” Die stem… Plots schoot er een naam door zijn hoofd. Kurai, de kater die hij eerder had ontmoet in het bos. De Kurai die zijn familie had achtergelaten in een of andere woestijn. Pulse kreeg een kort knikje van hem, en hij grijnsde. ”Ik ben Kurai, voor als je het nog niet wist. En wat mag jouw naam zijn?” Pulse slaakte een zachte zucht, nu kon hij het voorstellen nog even voor zich uit schuiven. Deze ijdeltuit ging zijn naam niks aan. Met een wazige blik keek hij voor zich terwijl hij dacht aan niets. Heerlijk, vond hij deze momentjes. Het waren toch van die dingen waarbij hij tijd had om na te denken, ook al deed hij dat niet. Zijn hoofd werd er leeg door, waardoor meteen zijn gedachten weer een beetje op een rijtje konden staan zodra alle onzin eruit weg gefilterd was. Hij kon het plots niet helpen een opmerking te maken. ”Trouwens, die steen, die zal je nooit kunnen “matchen” met jouw vacht. Hij wordt van mij, en het eerste wat ik zal doen met mijn macht, is jou hier wegsturen.” Pulse was benieuwd hoe hier op gereageerd zou worden, door Kurai en door die onbekende kater.

[Inspiratieloos, as you can tell x’D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ice, ice baby ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice, ice baby ~   Ice, ice baby ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ice, ice baby ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Cerena :: Ijsrivier-
Ga naar: