Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
The world is to big and cold to explore al...  Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 The world is to big and cold to explore al...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lotus

Lotus


IC-posts : 1

Cat profile
Leeftijd: 18 manen
Levenswijze: I'm smexy and i know it!
Partner: Is there anyone who can steal my heart?

The world is to big and cold to explore al...  Empty
BerichtOnderwerp: The world is to big and cold to explore al...    The world is to big and cold to explore al...  Icon_minitimema 09 jan 2012, 03:19

Een ijzige wind woei door het bos dat inmiddels helemaal kaal was. Een eenzame kat struinde door de koude sneeuw op zoek naar... niks eigenlijk... Sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden en smolten samen op de grond of de bomen. Overal waar je keek zag je wit. Alles was dezelfde kleur. Het was koud, de ijzige wind deed alles en iedereen rillen. De kater zette zijn vacht op tegen de kou en liep verder. Zijn poten zakten een beetje door de sneeuw die knarste onder zijn poten. Hij rilde, voordat je het wist vroren zijn snorharen er nog af. Hij schudde de sneeuw van zijn pels. Hij stond stil. Dit heeft toch geen nut. Dacht hij. Als ik zo door blijf lopen bevries ik. Hij kneep zijn ogen dicht toen er een sneeuwvlokje in vloog. Hij knipperde. Zijn oog begon een beetje te tranen. Hij keek even rond. Zijn groene ogen speurden de omgeving af opzoek naar een schuilplaats. Iniedergeval kon hij nu niet onder een boom schuilen. De bladeren waren er vorig seizoen al allemaal afgevallen. En als je eronder ging staan of zitten viel er waarschijnlik een groot stuk sneeuw uiteen op je kop die van een tak was afgegleden. Hij liep wat rond om te kijken of hij een beschut plekje kon vinden waar hij kon schuilen. Hij was opzoek naar waar de meeste naar opzoek waren. De Everyal. Die steen wilde hij vinden. Maar in dit weer had het geen nut om verder te zoeken. Hij dacht dat hij iets donkers zag op een boom en liep erheen. Hij veegde wat sneeuw van de stam af en zag dat er een hol in zat. Deze boom was hol. Hij kroop naar binnen. Daar schudde hij de sneeuw van zijn vacht. Hij krulde zich op. Hij luisterde naar de wind. Die was lekker in de kou, hij niet. Hij wilde zijn ogen sluiten maar plots zag hij twee ogen fonkelen bij de ingang van de boom waar hij inzat.

-Iedereen welkom-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The world is to big and cold to explore al...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~A white world~
» And when you think nothing in the world can harm you anymore ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Xantora :: Bos-
Ga naar: