Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
[RPG] Dog Whisper Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 [RPG] Dog Whisper

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 03:05

[RPG] Dog Whisper Dogwhisperlogo
In een prachtig paradijs genaamd Dog Whisper gebeuren vreemde dingen..
Dingen waar honden nooit over durvden te dromen..


Vier goden komen dit gebied in. Ze komen hier met één doel, Ontdekken waarom deze vreemde dingen gebeuren hier in Dog Whisper. Iedere god bezit zijn eigen element. Deze elementen zijn Vuur, Aarde, Water en Lucht. De honden doen hun uiterste best om het geheim achter al die rampen te vinden. Maar tot hun grote spijt vinden ze naar eeuwen zoeken geen enkele aanwijzing. Maar op een avond brak de sterke band tussen deze vier goden. "Ik weet wat deze rampen veroorzaakt, of eerlijk gezegd wíe" Sprak Azuro - god van vuur - vurig uit. Zijn ogen brandden in die van Kasai - god van aarde -. "Jij Kasai, Jij! Jij veroorzaakt al die rampen!" Sprak hij uit waarna hij opstond. "Ik heb je gezien! Ik heb gezien hoe jíj die aardbeving veroorzaakte! Ik ben niet scheel hoor!" Schreeuwde hij naar Kasai, Die fel gromde. "Wat?! Geef je mij nou de schuld?! Misschien ben jij het wel!" Kasai sprong op, en ging met een dreigende houding voor Azuro staan. Azuro deed sprecies hetzelfde. Grommend stonden ze tegenover elkaar. Reno - god van water - sprong snel tussen hen. "Niemand is de schuldige hier! Deze rampen kunnen niet veroorzaakt zijn door één van ons!" Sprak hij vastberaden uit waarna hij beide honden aankeek. Azuro's ogen knepen zich tot spleetjes. "Denk je dat? Misschien heeft Kasai het niet gedaan..Maar JIJ!" Sprak hij fel uit. Reno probeerde er kalm onder te blijven en schudde zijn hoofd. "Waarom zou ik? Geef me een rede." Sprak hij uit. Hij keek Azuro aan, maar deze sprak niet terug. Aan zijn zure gezicht zag Reno dat hij er niet anders over ging denken. Azuro haalde plots onverwachts uit met zijn boot, en raakte Reno's borst. Een flinke brandende snee werd zichtbaar. Reno keek woest op. Zijn hoofd schoot naar voren waarna hij flink in Azuro's bek beet. "Waag het je, dat ooit nog te doen!" Schreeuwde Reno vervolgens naar Azuro. Maar deze had hem allang de rug toe gekeerd. "Wat doen? De waarheid vertellen?" Sprak hij uitdagend uit. Plots schoot Kasai naar voren en viel Azuro meteen aan. De woede in Kasai was te voelen. Storm - god van lucht - keek met open mond toe naar het schouwspel. De drie honden vochten wild met elkaar. Totdat ze abrupt stopten en Storm aankeken. "Jij bent bijna nooit afwezig tijdens zo'n ramp zelf..misschien .. ben jij het wel!" Schreeuwde Kasai woedend uit. Toen Kasai zich klaar maakte om Storm sprong Reno ertussen. Zijn oren stonden plat in zijn nek. "Stop!" Schreeuwde hij uit. "Zien jullie nou niet wat er met ons gebeurd? Straks krijgen we nog oorlog!" Sprak hij fel uit naar de drie. "En wat denk je wat er gebeurd met de wereld als onze band kapot gaat?" Schreeuwde hij. De drie andere goden keken hem droog aan. Waarna Azuro gromde. "Het is al te laat, Reno! Ik ben hier weg, zoek het jullie maar uit!" Toen Azuro klaar was met spreken loste hij op in een vlam. "Je denkt dat je de baas bent, Reno. Met je toespraken altijd, ik ben weg hier. Goodbye!" Sprak Kasai uit, waarna ook hij verdween. Reno keek om naar storm, die wild met zijn hoofd schudde. "Goed gedaan hoor." Sprak hij uit,waarna hij opging in stof. Reno slaakte een zucht en keek kort naar de sterren. Ruzie, Waarom net nu?

Na enkele dagen sticht elke god een roedel op..
en daarmee begint ons verhaal..


Lijstje:





Laatst aangepast door Kurai op za 31 dec 2011, 00:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 03:07

Zoals ik al eerder zei, een hele mooie RPG =3
Mooie kleuren en zeker mooie plaatjes!
Alleen, is het nou een realistische of niet? Aangezien die vreemde wezens...
Nou ja, besides that, denk ik dat ik me ga aanmelden :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 03:08

Het is eigenlijk, de honden zijn realistisch, de wezens niet, en mijn ideeën denk ik ook niet XD
En als het actief is dan komt er iets cools XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Silversea

Silversea


IC-posts : 6

Cat profile
Leeftijd: 3,6 years
Levenswijze: I want my own bad clan to kill the good cats
Partner: Boys.. Pleaze I know I am smexy

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 03:16

bij het strand en bij de kliffen heb je dezelfde plaatjes als bij gekozen x'D

verder helemooie rpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 03:17

huh wat bedoel je daarmee? Die plaatjes zijn toch allemaal anders? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Silversea

Silversea


IC-posts : 6

Cat profile
Leeftijd: 3,6 years
Levenswijze: I want my own bad clan to kill the good cats
Partner: Boys.. Pleaze I know I am smexy

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 03:55

ja maar de kliffen en die strand heb ik ook op TL grappig toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 04:11

O.o grappig idd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Christmas
Admin
Christmas


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: The day i get my own clan is closer than you think
Partner: The only thing i want is you

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 04:15

Hell yeah, een hoden Rpg :'D
Count me in, baby.

Oké, ff serieus.
Ik vind het een mooie Rpg, de plaatjes en kleuren zijn erg speciaal.
Ook vind ik het idee erg leuk ^^
Ik ga me dus registreren als Toyo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://immortalcats.actieforum.com
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimevr 30 dec 2011, 04:19

oké =3
Ik zie je daar dan Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Christmas
Admin
Christmas


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: The day i get my own clan is closer than you think
Partner: The only thing i want is you

[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitimeza 31 dec 2011, 09:04

Max meld zich hier ^^
Écht een awesome site <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://immortalcats.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[RPG] Dog Whisper Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Dog Whisper   [RPG] Dog Whisper Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Dog Whisper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: The place to be :: Advertentiezone-
Ga naar: