IndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates

Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel | 

Silver tears

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Christmas
Admin

IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: The day i get my own clan is closer than you think
Partner: The only thing i want is you

BerichtOnderwerp: Silver tears   wo 28 dec 2011, 05:20

Hoi iedereen :')
Sinds kort ben ik weer eens begonnen aan een nieuw verhaal.
Ik wil hier dus het eerste stukje showen en als het kan graag tips en kritiek krijgen ^^
Ik schrijf elk hoofstuk 2 keer, zodat ik de beste versie kan kiezen.

Christina
Betekenis: Gezalfde, drager van Christus

Christina is een klein, slank en onzeker meisje. Ze eet weinig en zit tegen de anorexia aan. Vrijwel iedereen noemt haar Chris. Ze heeft donker blond haar met een rode streep aan de rechterkant. Meestal draagt ze spijkerbroeken met scheuren en een zwart vest met een vos erop. Ze heeft bruine ogen. Ze spreekt op één of andere manier vloeiend Latijn en is helderziend. Ze is slim en verlegen, praat niet veel. Ze is geadopteerd, maar dat weet ze niet. Ze heeft een tweeling zus, Reitze. Wanneer haar ouders bedreigd worden moet ze vluchten en komt ze bij een indianen stam terecht. ze is 14 jaar.

Reitze
Betekenis: Ruiter in het leger, Sterke raadgever/schitterende raadgever

Reitze is een brutaal meisje. Ze heeft velrood haar en bruine ogen. Haar haar is stijl en dik. Ze is lang en slank, maar totaal niet mager. In haar haar zit meestal een bruine veer, die van een uil is. Haar velrode haarkleur is natuurlijk. Ze draagt altijd bruine indianen kleren en bruine leren laarzen. Reitze kan met haar handen andere mensen genezen. Reitze praat veel en kan af en toe te bruut handelen. Reitze is niet geadopteerd. Haar ouders zijn overleden toen ze aan het vissen waren bij een waterval. Hun lichamen zijn nooit gevonden. Haar beste vriend is een jongen die oorspronklijk bij haar stam is opgegroeid, maar die is verstoten. ze is 14 jaar.

Myron
Betekenis: Mirre

Myron is opgegroeid als indianen jongen. Hij is heel bescheiden en slim, maar totaal niet verlegen. Hij is erg zelfverzekerd en weet wat ie doet. Myron is niet geïntereseerd in macht of meisjes, hij wil alleen het beste voor zijn stam. Tenminste, zijn vroegere stam. Myron is verbannen omdat hij tegen het stamhoofd inging. Het stamhoofd wilde de oorlog aangaan met een stam die vele malen sterker was. Dat zou geheid verkeerd aflopen. Alle mankrachten zouden sterven. Myron was de enige die er tegenin ging. De andere stamleden hielden wijselijk hun mond. Myron's ouders wonen nog in de stam. Myron woont nu alleen in het bos. Soms spreekt hij af met Reitze. Hij is 14 jaar.

hoofdstuk 1:

Laatst aangepast door Christmas op wo 28 dec 2011, 11:09; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://immortalcats.actieforum.com
Pulse
Admin

IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 07:22

Toch ook ergens een beetje liefde gekregen voor indiaantjes? =3
Heel mooi geschreven, moissie <3
Ik hou van jouw schrijfstijl! Het is zo soepel en.. tja, het leest gewoon heerlijk :]
Ik kan niet wachten op het volgende hoofdstuk!

Christmas
Admin

Cat profile

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 07:49

Ghehe, eigenlijk heb ik het gebasseerd op Kenteq en Raine x'D
Zusjes die elkaar kwijt zijn enzo..
But, ik ga eerst nog 1.2 schrijven ^^
Die wil ik op een totaal andere manier gaan schrijven en kijken wat én lekkerder schrijft én lekker leest.
Ik hield al van indiaantjes x'D
Alleen de taal boeit me niet zoveel >3

Leis

IC-posts : 1

Cat profile
Leeftijd: 8 jaar
Levenswijze: Me and my Cyntorra's
Partner: I'll die with or without you

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 08:07

IS REITZE RAINE? [h]
Maar nu je het zegt.. Het klinkt best wel gelijk ja xD
ö Da's nieuw voor me :')
Leer de taal ook, dushi, die is echt über!
Nou ja, ik kijk in ieder geval uit naar de rest van alles wat er nog gaat komen :#

Christmas
Admin

Cat profile

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 08:08

Jup >3
Reitze is Raine en Christina is Kenteq <3
LEER ME DE TAAL DAN SNOEP
Er gaat zeker meer komen ^^

Azaro

IC-posts : 1

Cat profile
Leeftijd: 4,7
Levenswijze: solitair
Partner: She's so gone

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 08:09

Waarom komt Monte dan niet? Mag hij iedereen vermoorden voor een non-happy end?

Profiel bekijken
Christmas
Admin

Cat profile

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 08:10

JIJ BRENGT MIJ OP IDEEËN /Evil laugh
Misschien gaat er ooit nog wel is zoiets gebeuren >3

Christmas
Admin

Cat profile

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 11:07

Ik wist het niet meer, ik wist niks meer. Ik wist alleen dat ik rende, rende en rende. Waarom? Dat wist ik ook niet. Ik wist wel dat ik bang was, vreselijk bang. Maar voor wat? Ik wist het niet. Waarom wist ik niets meer? Ik had werkelijk geen idee.

Mijn benen konden me amper nog tillen, ze waren moe en zwak. Ik was zwak. Hoe had het kunnen gebeuren? Waarom zaten ze achter me aan?
Achter me hoorde ik het luide geblaf en gegrom van enkele honden, met vlak daarna stemmen van enkele mannen.
“De honden ruiken haar, ze is in de buurt!” Schreeuwde een jonge, maar toch verbitterde stem.
“Zorg dat we dat mormel leven te pakken krijgen!” Schalde de stem van een veel oudere man over de bomen. Het was duidelijk te horen dat hij het voor het zeggen had. Waarschijnlijk was deze man de leider.
Weer hoorde ik honden bloedstollend blaffen. Mijn adem stokte in mijn keel. Ik dacht dat het klaar met me was, over en uit. Game over.
Toch dreef er een klein gedeelte in mijn lijf, die moed met zich meedroeg. Moet om mijn benen sneller te laten werken en toch te proberen om te overleven.
Het verbaasde mij nog steeds dat deze mensen achter mij aanzaten. Míj!
Ik was niet bijzonder, had geen speciale krachten of iets dergelijks, en was al helemaal niet beeldschoon. In tegendeel. Ik was altijd een degelijk, netjes en keurig meisje. Ik leerde goed voor school, sprak altijd met twee woorden en misdroeg me niet. En speciale krachten? Ik? Er had nog nooit een dergelijk gewoon meisje bestaan als ik. Het ergste was toch mijn uiterlijk.. Ik was dik, had een lelijke kop en afschuwelijk haar. Niet bijzonders dus. Waarom zouden ze dan alsnog achter mij aanzitten?
Het was nu toch echt wel klaar. Mijn benen konden me écht niet meer dragen, ik zakte bijna in elkaar van vermoeidheid. Alles voor mijn ogen begon een beetje wazig te worden.
Mijn maag klapte dubbel en ik moest kokhalzen. Op handen en voeten probeerde ik overeind te blijven, wat moeilijker was dan het leek. Ik viel meerde malen om en mijn handen kwamen onder het braaksel te zitten.
Wat deden die mensen me toch aan? Ik had me nog nooit zo vreselijk gevoeld. Nog nooit had ik zó het gevoel gehad dat ik alleen was, dat niemand van me hield. Iedereen wilde me gewoon dood hebben. Vermoord was ik nuttiger dan levend.
Wat ik zelf wilde? Vermoord was nog altijd vele malen beter dan gemarteld. Misschien, als ze me levend zouden vinden kreeg ik een mes op mijn keel gedrukt, of werd ik gemarteld.
Gemarteld worden, dat was het enige waar ik echt tegen opzag. Voor de dood was ik niet bang, maar voor marteling.. Pijn was niet fijn, wist ik. Mijn vader had me wel vroegtijdige geleerd om te zorgen dat je zo weinig mogelijk pijn leid. Gewoon lief zijn en de regels volgen, want anders kan je pijn verwachten.
Vaak genoeg had hij een sigaret op mijn buik platgedrukt, als straf als ik bijvoorbeeld de vaatwasser was vergeten uit te ruimen. Het was redelijk, zo leerde ik tenminste wat wel niet mocht. Ik leerde om pijn te verafschuwen en er zo ver mogelijk bij uit de buurt te blijven.
Ik kon nu echt niet meer, écht niet gewoon. Elk moment zou ik kunnen flauwvallen van angst of uitputting. Ik probeerde het echt, maar het was onmogelijk.
Opstaan lukte niet, tenminste, ik had het nog niet geprobeerd. Zou ik het proberen? Ja. Ik deed het en het lukte. Het gaf me een enorme boost, het zorgde ervoor dat ik verder wilde, proberen om in leven te blijven.
Enkele seconden keek ik met wazige ogen om me heen. Het viel me op dat ik niet had gemerkt dat ik midden in een bos stond. Verschillende bomen stonder er om me heen. Van naaldbomen tot loofbomen. Eiken en dennen naast elkaar. Het inspireerde me. Waarom konden mensen niet leven zoals deze bomen? Ik nam me voor om er iets aan te gaan doen. Tenminste, het te gaan proberen. Met één persoon zou dat namelijk erg moeilijk zijn.
Totaal uit het niets spreidde er zich een warme arm om mijn keel. Ik gilde even, maar de gene van wie de arm was draaide me om en legde zijn hand op mijn mond.
Ik keek recht in de ogen van een licht getinte jongen, van ongeveer dezelfde leeftijd als ik. Hij lachte sluw, wat mijn hart sneller deed kloppen. Ik was bang, bang voor de jongen. Hij had een mes in zijn hand, die hij tegen mijn keel aanhield. Hij verwijderde zijn hand van mijn mond, en keek me nogmaals aan.
"Zeg maar dag, dag tegen het licht," Zei hij. Zijn stem klonk jong en onervaren.
Ergens in de verte hoorde ik de honden blaffen, ze kwamen dichterbij. De mand met het mes kwam dichterbij mijn keel, ik voelde zacht, rood bloed naar beneden druppelen.
Mijn ogen kneep ik stijf dicht, bewust dat mijn laatste uur had geslagen. Toen voelde ik zijn mes dieper naar binnen gaan, en met een ruk haalde hij mijn keel door. Ik gilde, angstvallig hard. Het was klaar, over en uit.
Al mijn gevoel was weg, kwijt. Geen pijn meer, alleen nog angst. Toch, heel zachtjes voelde ik wind tegen me aan waaien..

Deze versie word het, ikzelf vind hem veel beter dan de eerste.

Silversea

IC-posts : 6

Cat profile
Leeftijd: 3,6 years
Levenswijze: I want my own bad clan to kill the good cats
Partner: Boys.. Pleaze I know I am smexy

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   wo 28 dec 2011, 13:05

ik vind de ivorm altijd lekkerder lezen maar dat kan aan mij liggen.

Ik hou van indiaantjes!

Just by yourself
Do what your heart says
love what you must love
Hate what you must hate
Silversea
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Silver tears   

Silver tears