IndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates

Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel | 

I must find that S.T.U.P.I.D. stone

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Scourge

IC-posts : 3

Cat profile
Leeftijd: 3.5
Levenswijze: Solitair forever
Partner: I shall rip your heart out your body!

BerichtOnderwerp: I must find that S.T.U.P.I.D. stone   wo 21 dec 2011, 02:59

Met een emotieloos gezicht keek hij voor zich uit. Die Everyal was lastig te vinden, maar hij zou het als eerste in zijn poten krijgen, En daar was hij zeker over. Hij ontblootte zijn tanden in een korte grijns, die direct weer verdween. "Die stomme steen ligt niet ver weg, ik voel het." Siste hij tussen zijn tanden door. Waarna hij met zijn ogen de omgeving doorzocht. Het was niet logisch dat die steen zo moeilijk te vinden was. Er moest iets anders zijn, hij moest op plaatsen zoeken waar nog niemand was geweest. Meteen dacht hij aan de zee, wat als die steen in de zee is gevallen? In de zee onder ons, Of in de lava van de vulkaan? Hij snoof kort, dat zou lullig zijn. Dan zouden vele katten voor niks hebben gezocht. Maar hij wist wat hij deed, hij ging het slimmer aanpakken dan al die andere katten. Hij wist waar de anderen al gezocht hadden, en hij had plannen gemaakt waar hij ging zoeken. zijn eerste plan lag hier, bij de kliffen. Er zou vast en zeker een geheimzinnige grot bij deze kliffen zijn te vinden. Dat is ook een mogelijke verstop plek, en naar die plekken gaat hij zoeken. Het is dan wel gevaarlijk om die kliffen zo te beklimmen, maar hij was niet bang voor het gevaar. Hij zou alles doen voor die steen. zelfs zijn geliefden vermoorden, dat deed hij nu al met plezier. Hij had geen geliefden, en die wou hij ook nooit krijgen. zijn familie kon stikken in hun eigen adem, evenals zijn vrienden - die hij trouwens niet had -. Hij gebruikte katten, om dichterbij die steen te komen. Hij perste alle informatie uit hun, en daarna - als hij genoeg wist - vermoordde hij ze. Wat hij deed was sluw en slim. Katten zouden niet zien dat hij loog tegen hun. Soms kiest hij katten uit waartegen hij vriendelijk is - ook al is dat behoorlijk moeilijk voor hem - dan zegt hij dat ze misschien samen die steen kunnen zoeken, en dan op het moment dat ze een stapje dichterbij hebben gedaan begint hij onvriendelijker te worden, en vermoord hij diegene als het even kan. Het aantal doden op zijn naam maakte hem trots. Hij hield het bij, hoeveel katten hij vermoord had. In zijn hoofd wist hij dat hij nu al op de 99 katten zat, als hij zijn familie niet meerekende, en dat deed hij ook niet. Want dat was niet nodig geweest. In 2 simpele jaren had hij 99 katten vermoord, precies. De 100ste kon blij zijn met deze honderdste prijs. Even grinnikte hij, Ja tuurlijk. Hij stond op en liep naar de rand van de klif. Even keek hij eroverheen. Hoe verder hij kwam hoe beter. Hij zóu die steen in zijn handen krijgen, iedereen die ook maar een klein beetje meer dan hem wist zou sterven onder zijn macht. Hij hield zich stevig vast aan de rand en keek nogmaals naar onder. Een verkeerde beweging en hij zou met een dodelijke klap in het water terecht komen, en dan was alles voor niks geweest. Hij liep zichzelf op een blok vallen dat uitstak. Vanuit hier had hij uitzicht over de gehele zee, wat een prachtig beeld gaf, maar toch keek hij er niet naar. Wat boeide hem die zee, hij had niks met dat vuile zoute water. Al snel zag hij een onbekende grot, een grijns verscheen op zijn gezicht. "Hier komt papa." Sprak hij uit waarna hij sprong en zich vast greep aan de rand van de ingang. Hij snoof even, en rook dat er geen enkele kat was geweest, nooit niet. Dus daarom was het handig om dit alles te onderzoeken, wie weet vond hij de steen hier. Hij stapte de duistere grot in en keek goed rond, op zoek naar een bijzondere steen.

Your torture brings me pleasure
you never met nobody quite like me
what's inside me mind you better hope you never see
seven kinds of evil
darker than the night
you wanna stop me
but I won't go without a fight
~ Scourge ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

I must find that S.T.U.P.I.D. stone
Terug naar boven