IndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates

Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel | 

Take care of me

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snowlight

IC-posts : 3

Cat profile
Leeftijd: 1 year
Levenswijze:
Partner: Try to win her heart

BerichtOnderwerp: Take care of me   di 20 dec 2011, 04:50

Snowlight liep voorzichtig over de rotsen. Het was mooi, misschien kon dit wel eindelijk haar thuis worden. Het zou wel fijn zijn. Ze schudde de sneeuw van haar kop en lichaam, waardoor ze bijna haar evenwicht verloor, maar zich optijd wist te herstellen. Snowlight liep verder, terweil ze haar maag hoorde knorren. Eten, ze had een prooi nodig. In de verte zag ze een eekhoorn en rende er opaf. Op het laatste stukje zakt ze een beetje door haar pootjes en keek naar het oranje beestje. Die had niets in de gaten. Snowlight wierp zich in de lucht en landde op het beetje, wat ze dood maakte en op at. Eindelijk. Snowlight likte het bloed van haar lippen toen ze riet hoorde kraken. Bang sprong ze om en keek waar het geluid vandaan kwam. Laat het niemand zijn geweest..

-Eerste post, flut...-
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Scourge

Cat profile
Leeftijd: 3.5
Levenswijze: Solitair forever
Partner: I shall rip your heart out your body!

BerichtOnderwerp: Re: Take care of me   di 20 dec 2011, 05:41

Een duisterde schaduw hing over hem heen, terwijl hij met duivelse ijs-blauwe ogen naar een poes keek. Een grijns verscheen op zijn gezicht, Prooi noemde hij het. Okal was het zijn eigen soort, Hij zou er niks van overlaten. zijn hart was van steen, en zijn ogen konden bijna letterlijk iemand bevriezen. Hij ontblootte zijn tanden in een valse grijns. Niemand die hem kon zien vanuit hier, zijn zwarte gestalte was geheel onzichtbaar in deze duistere schaduwen. Met dreigende passen liep hij - nog steeds in de schaduw - achter de poes aan. Die nog steeds niks van hem af wist. Kort likte hij zijn lippen af, en zijn ogen glommen vals. "Speeltijd." Fluisterde hij duister en stil in zichzelf. Hij sloeg met zijn staart tegen het riet dat dicht bij hem stond. Nog steeds gehuld in de schaduw zag hij hoe de kat achter zich keek. Hij nam zich de tijd om rustig wat door de schaduw richting haar te lopen. zijn klauwen schoten uit zijn massieve poten, Waarna hij vanuit de schaduw een sprong nam en richting haar sprong. zijn klauwen richtte hij vooruit, Klaar om haar pijn te doen. Een lach liet hij horen, het vermaakte hem om de angst in iemand ogen te zien. Met zijn klauwen greep hij haar rug vast. Doordat hij met zo'n sterke knal op haar was gekomen, kon hij haar gemakkelijk omduwen en haar stevig vasthouden. Hij ontblootte zijn tanden in een duistere en geheimzinnige grijns. "Your torture brings me pleasure" zijn stem klonk duivels terwijl hij zijn ijzige tekst uitsprak. "I climax as I murder." nagels verdiepten zijn in de borst van de poes. "A mass of empty flesh, chosen to die brutally" Hij voelde de warmte van het lichaam van de poes, Hij voelde haar bloed, en hij rook haar geur. "Not one has survived - my torture and abuse" Bij elke zin verdiepten zijn nagels zich steeds dieper in haar vacht. In zijn ogen was de moordlust te zien, de moordlust die hij altijd al had gehad. "Unbearable pain and cruelty" Met een ruk trok hij zijn nagels naar beneden, om een vreselijke pijn te laten voelen. "Hatred for al fucking life" De laatste woorden spuugde hij naar haar. Dit was de tekst die hij altijd uitsprak wanneer hij iemand tegen de grond aan boorde. Om te laten zien dat hij niemand zou laten gaan zonder enige wonden. Niemand. ze mocht dan wel jonger zijn, of zwakker, maar dat deerde voor hem niet. Hij wist wat hij deed en hoe hij handelde. zijn ijzige ogen keken de poes aan. Hij duwde zijn nagels weer hij haar borst en drukte haar nog steviger tegen de grond op. zijn witte tanden werden ontbloot, klaar makend om haar te bijten. Hij wou pijn zien, en tranen, en hij wou haar horen schreeuwen om genade. Hij zou er enkel om lachen, Hij was een emotieloze kater. Hij lette niet op de gevoelens van anderen, het enige waar hij op uit was was om die gevoelens te breken. Hij wou de wereld koud maken, zoals zijn hart. Iedereen laten voelen wie hij was, en iedereen voor hem laten buigen. Hij zou katten wreed vermoorden, hij zou nooit genade tonen en niemand zou hij met rust laten, niemand. Als hij die Everyal had gevonden, dan konden ze allemaal smeken om genade. Want als hij het eeuwige leven had dan was hij onverslaanbaar. Dan had hij de macht en de kracht om iedereen alles aan te doen wat hij wou. Dat kon hij nu ook wel, maar als hij eeuwig leefde, dan kon hij hun kinderen en kleinkinderen zelfs pijn doen. En dat, juist dat, wou hij. Hij wou alle generaties hierna laten weten hoe het voelde om onder zijn klauwen te zitten. En daar was hij al mee bezig vanaf zijn eerste levensjaar. Hij had vele levens genomen, en geen enkele had hij weg laten gaan. Hij had vele katten met pijn achtergelaten, wetend dat ze dood waren als ze gevonden werden door andere katten. Iedere kat die wist te ontkomen, had hij al terug gevonden. Hij had ze allen gedood, stuk voor stuk. En hoe meer hij vermoorde, hoe krachtiger hij werd. Hij voelde zich sterker worden als hij het leven van de andere vernietigde. "Nog een laatste wens, Schat?" Sprak hij uit terwijl hij haar duivels aankeek.

Your torture brings me pleasure
you never met nobody quite like me
what's inside me mind you better hope you never see
seven kinds of evil
darker than the night
you wanna stop me
but I won't go without a fight
~ Scourge ~
Profiel bekijken
Snowlight

Cat profile
Levenswijze:

BerichtOnderwerp: Re: Take care of me   di 27 dec 2011, 05:45

Snowlight draaide zich met een ruk om toen ze de bosjes hoorde bewegen, en keek met angst toe hoe een grote, zwarte kater op haar af sprong, voor ze het wist werdt ze tegen de grond geduwt, terweil de nagels van de kat in haar huid prikten. Ze snakte naar adem en probeerde zich los te wringen, wat voor geen meter ging. "Your torture brings me pleasure" zijn stem klonk duivels terwijl hij zijn ijzige tekst uitsprak. "I climax as I murder." nagels verdiepten zijn in de borst van de poes. "A mass of empty flesh, chosen to die brutally" Snowlight bleef trillend op haar zij liggen, zo kon niets doen, ze was er geweest. "Not one has survived - my torture and abuse" Bij elke zin verdiepten zijn nagels zich steeds dieper in haar vacht. Snowlight kneep haar ogen dicht van de pijn. "Stop, stop alsjeblieft!" fluisterde ze. "Unbearable pain and cruelty" Met een ruk trok hij zijn nagels naar beneden, ze gilde het uit, en kromp inelkaar, dit was het einde. "Hatred for al fucking life" De laatste woorde spuugde hij letterlijk uit. De kater ontblootte zijn tanden. Smekend schudde Snowlight haar kop. "Nog een laatste wens, Schat?" Sprak hij uit terwijl hij haar duivels aankeek. Ze wendde haar kop af, wat kon ze doen?

Omg zelfs hierop kan ik alleen maar dit krijgen... Sorry!!
Profiel bekijken
Scourge

Cat profile
Leeftijd: 3.5
Levenswijze: Solitair forever
Partner: I shall rip your heart out your body!

BerichtOnderwerp: Re: Take care of me   di 27 dec 2011, 22:19

De poes had hem bang aangekeken. Wat zijn macht nog meer vulde. De duivelse grijns op zijn snuit leek niet te verdwijnen. Hij opende zijn bek, waardoor zijn witte vlijmscherpe tanden nog meer zichtbaar waren. "Stop, stop astjeblieft!" Fluisterde de poes. Even grinnikte hij kort. Hij boorde zijn nagels nog wat dieper in haar borst. "En wat als ik dat niet doe, poes?" Sprak hij uit, waarna hij het laatste woord uitspuugde zonder enig respect. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en gromde zacht. ze zeiden dat katten niet konden grommen, maar hij wist het tegendeel daarvan. Katten konden het juist wel. ze zag hoe de poes haar kop afwende. Waardoor haar nek en haar slagader nog meer ten prooi vielen. Hij likte zijn lippen af. Snakkend naar dat warme bloed. Maar toch kon hij nog niet bijten. Hij zou haar eerst pijn laten leiden. Niks van haar blije zij overlaten. Hij boog zijn hoofd naar haar nek en snoof er kort in. Hij nam haar geur in zich op, voor het geval dat ze weg zou glippen. Hij liet zijn nagels los en greep haar hoofd vast. Die hij naar hem toe wende. "Nog een Laatste wens, zei ik! Antwoord!" Sprak hij luid uit. Niet bang om gehoord te worden. Hij zou iedereen laten weten van zijn ruwe gedrag. Hij zou geen genade meer tonen, aan niemand. Hij drukte zijn nagels wat dieper in haar hoofd, waarna zijn ogen zich tot spleetjes vormden. "Vecht." Sprak hij sissend uit. "Vecht terug, ik vecht niet tegen een weerloze poes." Siste hij naar haar. "En waag het je niet om ook maar na te denken over wegrennen, want ik weet je geur schat. Ik zal je achterna gaan, en dan zul je er spijt van hebben dat je weg bent gerend!" Siste hij in haar oren. Waarna hij haar losliet en van haar afstapte. zijn hoofd ging een tikkeltje omhoog. Klaar om te vechten. "Wees geen watje en V..E..C..H..T..!" Hij snoof kort. En haalde uit over het gezicht van de poes. Hij begon om haar heen te lopen in rondjes. Hij keek de poes strak aan, niet van plan om haar uit het oog te verliezen. ze zou moeten vechten, als ze hier ooit uit wou komen. Wat haar toch nooit zou lukken. Hij zou haar pijn bezorgen. En haar verdriet geven. Hij ontblootte zijn tanden. Als de poes niet snel aanviel, dan zou hij dat doen. En je wou niet daat hij als eerste aan zou vallen. Want dan waren je kansen nog kleiner om te overleven. Hij gromde ongeduldig. Nog steeds cirkelde hij om haar heen. ze zou van geluk moeten spreken dat hij haar de kans gaf om te vechten en zich te verdedigen. Maar toch wist hij diep van binnen dat hij dit enkel deed om haar pijn te geven. Niet gewoon om haar een kans te geven, nee, pijn was het gevolg van dit gevecht, véél pijn.
Hij laat heus wel een stuk van Snowlight over trouwens x'3

Your torture brings me pleasure
you never met nobody quite like me
what's inside me mind you better hope you never see
seven kinds of evil
darker than the night
you wanna stop me
but I won't go without a fight
~ Scourge ~
Profiel bekijken
Snowlight

Cat profile
Levenswijze:

BerichtOnderwerp: Re: Take care of me   za 31 dec 2011, 04:25

De zwarte kater boorde zijn nagels nog dieper in haar borst. Ondanks dat het vreselijk veel pijn deed verroerde ze zich niet. "En wat als ik dat niet doe, poes?" Sprak hij uit, waarna hij het laatste woord uitspuugde zonder enig respect. Niet dat ze dat verwachtte. Ze was niets, niets anders dan een zielig hoopje vuil. "Waar wacht je op?" vroeg ze. Hij liet haar borst los en pakte haar kop vast, die hij naar hem toe wendde. "Nog een Laatste wens, zei ik! Antwoord!" Sprak hij luid uit. Snowlight gromde. "Nee" zei ze. Hij duwde zijn nagels nog wat dieper in haar hoofd, en ze legde haar oren naar achter. "Vecht." Sprak hij sissend uit. "Vecht terug, ik vecht niet tegen een weerloze poes." Siste hij naar haar. "En waag het je niet om ook maar na te denken over wegrennen, want ik weet je geur schat. Ik zal je achterna gaan, en dan zul je er spijt van hebben dat je weg bent gerend!" Siste hij in haar oren. Waarna hij haar losliet en van haar afstapte. Shit nu kwam het hoor. Ze stond op, terweil het bloed op de grond drupte. "Dan heb ik een teleurstelling voor je. Ik ben niets minder dan een zielig hoopje niets. Ik kan niet vechten." zei ze onverschillig. Wat had ze eraan dat ze nu nog bleef leven? Ze zou alleen maar uitgelachen worden. "Wees geen watje en V..E..C..H..T..!" Hij snoof kort. Hij haalde uit over haar gezicht. "Als jij dat wilt.." ze liep langzaam op hem af, en sprong toen op zijn rug, beet en krabde zoals ze nog nooit gedaan had, omdat ze dat nooit had gemogen. Ze wist de woorden van haar ouders nog precies: "Nee! Dat mag niet, je bent te zwak!" Ze dachten dat zij een afweiking had aan een van haar poten, dus ze mocht niets zelf doen. Maar ze was er tussenuit geglipt, wilde een leraar vinden, maar nu besefde ze dat dit haar leraar was, want haar leven had geen een nut.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Take care of me   

Take care of me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Destorta :: Hoge rotsen-
Ga naar: