Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
A look of her Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 A look of her

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snowlight

Snowlight


IC-posts : 3

Cat profile
Leeftijd: 1 year
Levenswijze:
Partner: Try to win her heart

A look of her Empty
BerichtOnderwerp: A look of her   A look of her Icon_minitimema 19 dec 2011, 07:15

General
Naam: Snowlight
Bijnamen: Snow
Leeftijd: 1 jaar
Geslacht: poes


Family & Friends
Ouders: Dood
Siblings: Geen
Kittens: Geen
Partner: Geen
Vrienden: Nog geen
Vijanden: Nog geen


Outside
Ogen: Groenig
Vacht: Bruin, met zwarte aftekeningen
Bouw: Slank, ze kan beter rennen dan vechten.


Inside
Karakter: Snowlight is een bange poes. Ze is door andere katten mishandeld, en heeft daar veel littekens over ze is nu bang voor katers en vertrouwt andere katten niet of zelden.
Likes: Alleen zijn, de maan
Dislikes: Drukte, katers


Extra's
Verleden: Snowlight komt van buiten dit gebied. Ze leefde daar in een groep, maar die werdt slecht. Zij werdt gevangen gehouden en andere katten mochten zich op haar uitleven, krabben bijten, en alles wat je kan bedenken. Ze werdt steeds banger, en onderdanger. Tot ze op een nacht vluchtte en toen hier terecht kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A look of her
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: Voorstellen :: Katten-
Ga naar: