Immortal Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates
Uitbreiden van de verhaallijn Gebieden


Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

 Uitbreiden van de verhaallijn

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimema 19 dec 2011, 01:12

Ik heb een paar ideeën voor het uitbreiden van de verhaallijn van Immortal Cats. Het lijkt mij een beetje saai en on-interessant om enkel op zoek te gaan naar die steen. Misschien dat het leuk is als er meerdere dingen bij komen. Ik heb wel een paar leuke ideeën, die we heus wel uit kunnen werken op goede ideeën en zo het forum nog interessanter maken.

Nu we toch katten hebben die naar de Everyal zoeken, waarom dan geen 'speciale' katten die deze steen bewaken? Deze katten zijn katten met bepaalde gaves, gegeven door de oppergod ...(?). Deze 'bewakers' van de Everyal bestaan uit 8 katten. Elk met hun eigen gave en eigen doel.
Ook is er misschien een leuk idee om een duister type in IC te brengen. Die een 'clan' opbouwt om die steen te vinden en die alleen maar uit is op macht. Daartegenover is dan een goede clan die de steen ook in hun macht probeert te krijgen, om ervoor te zorgen dat deze veilig is en niet in de poten van de slechte clan komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimema 19 dec 2011, 01:35

We hadden sowieso al het idee om de verhaallijn een beetje uit te werken, maar leuk dat je er ook aan meedenkt! :]

Dat klinkt eigenlijk best wel goed, die speciale katten als beschermers van de Everyal. Ik ga geen beslissingen nemen, alles moet nog met Romy worden besproken, maar ik ben zeker voor! Wel even bedenken of het handig is deze katten door spelers te laten spelen, of dat ze er gewoon "zijn", zeg maar. Want anders krijg je hetzelfde als bij ons idee van Clans [zie stukje hieronder :3] We willen dit forum trouwens wel zo realistisch mogelijk houden, dus zouden de speciale katten bijvoorbeeld een gave hebben zoals dat een bijvoorbeeld heel snel is, een ander heel sterk, een ander heeft hele goede ogen en weer een ander kan heel goed luisteren.

Over de Clans. We hebben heel bewust daar niks over gezegd, omdat we wilden dat de Clans er een beetje uit zichzelf zouden komen, zeg maar. Als we zo'n 20 leden hebben bereikt willen we Clans invoeren, dus kan iedereen een aanvraagje doen ^^ We hebben gekozen voor geen Clans in het begin omdat mensen zich dan misschien alleen gaan aanmelden speciaal voor een hoge rang, om deze daarna te verwaarlozen. Als we dus rond de 20 actieve leden zitten, hebben we er ook meer vertrouwen in dat mensen een Clan willen voor de RPG, en niet voor de macht, om het zo maar te noemen ;D

Ik zal alles met Romy bespreken, en misschien openen we deze week wel een topic waar mensen hun ideeën kunnen laten horen voor de verhaallijn. In ieder geval bedankt voor het meedenken alvast :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurai

Kurai


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2 year
Levenswijze: Solitair
Partner: "...Marry me!"

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimema 19 dec 2011, 02:06

Ja, misschien iets doen met versterkte zintuigen. En als een van jullie de tijd er niet voor heeft om een 'uitgebreid' verhaal van die ideeën die uiteindelijk worden gekozen te maken, wil ik me daar anders wel voor aangeven =3.



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwhisper.actieforum.com
Pulse
Admin
Pulse


IC-posts : 18

Cat profile
Leeftijd: 4,5 jaar
Levenswijze: Nobody will lead me, ever.
Partner: Miss, stop staring. I know you want me.

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimema 19 dec 2011, 02:52

Bedankt voor het aanbod, maar volgens mij kunnen we wel een mooie verhaallijn maken met alle ideeën :3 moet eerst Romy snel online komen... >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Christmas
Admin
Christmas


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: The day i get my own clan is closer than you think
Partner: The only thing i want is you

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimema 19 dec 2011, 05:17

Ik ben online hoor :'D
Helaas moet ik wel weer snel offline gaan, maar ik heb ff de tijd om dit te typen.

Ik vind het persoonlijk een heel goed idee!
Het enige probleem is dat Immortal Cats een semi-realistische rpg is.
Katten met versterkte zintuigen of bijzondere gaven, kunnen dus niet.
Wel is het mogelijk dat deze groep katten "Denkt" dat hij/zij een bijzondere gave heeft.
De clans zijn hierboven al uitgelegd, dus daar kan ik nog vrij weinig over zeggen ^^
Ik vind het een goed idee, en vind het ook een goed idee dat er een topic voor geopend word.
Dat ga ik nu dus doen.

Btw, sorry voor dat ik weinig online kom.
Ik heb het onwijs druk met school.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://immortalcats.actieforum.com
Christmas
Admin
Christmas


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: The day i get my own clan is closer than you think
Partner: The only thing i want is you

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimema 19 dec 2011, 05:21

Christmas schreef:
Ik ben online hoor :'D
Helaas moet ik wel weer snel offline gaan, maar ik heb ff de tijd om dit te typen.

Ik vind het persoonlijk een heel goed idee!
Het enige probleem is dat Immortal Cats een semi-realistische rpg is.
Katten met versterkte zintuigen of bijzondere gaven, kunnen dus niet.
Wel is het mogelijk dat deze groep katten "Denkt" dat hij/zij een bijzondere gave heeft.
De clans zijn hierboven al uitgelegd, dus daar kan ik nog vrij weinig over zeggen ^^
Ik vind het een goed idee, en vind het ook een goed idee dat er een topic voor geopend word.
Dat ga ik nu dus doen.

Btw, sorry voor dat ik weinig online kom.
Ik heb het onwijs druk met school.

EDIT: Ik sluit dit topic en open een nieuwe zodat iedereen ideeën kan posten ^^

MODIFIER PULSE: Dat moet nog even wachten >xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://immortalcats.actieforum.com
Christmas
Admin
Christmas


IC-posts : 13

Cat profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: The day i get my own clan is closer than you think
Partner: The only thing i want is you

Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitimewo 21 dec 2011, 02:42

Christmas schreef:
Christmas schreef:
Ik ben online hoor :'D
Helaas moet ik wel weer snel offline gaan, maar ik heb ff de tijd om dit te typen.

Ik vind het persoonlijk een heel goed idee!
Het enige probleem is dat Immortal Cats een semi-realistische rpg is.
Katten met versterkte zintuigen of bijzondere gaven, kunnen dus niet.
Wel is het mogelijk dat deze groep katten "Denkt" dat hij/zij een bijzondere gave heeft.
De clans zijn hierboven al uitgelegd, dus daar kan ik nog vrij weinig over zeggen ^^
Ik vind het een goed idee, en vind het ook een goed idee dat er een topic voor geopend word.
Dat ga ik nu dus doen.

Btw, sorry voor dat ik weinig online kom.
Ik heb het onwijs druk met school.

EDIT: Ik sluit dit topic en open een nieuwe zodat iedereen ideeën kan posten ^^

MODIFIER PULSE: Dat moet nog even wachten >xD


MODIFIER Christmas: Ghehe, ik snap het >3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://immortalcats.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Uitbreiden van de verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitbreiden van de verhaallijn   Uitbreiden van de verhaallijn Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitbreiden van de verhaallijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitgebreide verhaallijn!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: