IndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Immortal Cats
Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor!
Belangrijk
- Regels
- Het plot
Het team
Admin Christmas
Moderator Pulse
Clans
None (Aanvraag)
Seizoen
Sneeuw | Ijzige winden | Temperaturen rond de 5° Celcius
Affiliates

Wil je dat jouw button hier komt te staan? Stuur dan een PB naar Pulse met daarin je button met formaat 130x60, en zodra onze button ook op jouw site te zien is, zullen wij hem hier plaatsen!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel | 

The name is James

Ga naar beneden 
AuteurBericht
James

IC-posts : 5

Cat profile
Leeftijd: 5 Years
Levenswijze: Solitair, but a lot of cats follow me
Partner: No thanks

BerichtOnderwerp: The name is James   zo 18 dec 2011, 09:07

Are you sure, you want to play this game?

|| LOVE ME ||

Naam: James Moriarty
Bijnamen: James
Leeftijd: Vijf jaar
Geslacht: Mannelijk

|| HATE ME ||

Ouders: Don't remember them
Siblings: Some
Kittens: No
Partner: No thanks
Vrienden: A few
Vijanden: Many

|| LIKE ME ||

Ogen: Cyaanblauw
Vacht: Ravenzwart
Bouw: Krachtig en fier

|| KILL ME ||

Karakter: James is een fierse kater. Hij houd ervan om de baas te zijn en heeft neiging om andere katten diepzinnig te haten, zonder dat ze het merken. Hij is goed in emoties en gezichtsuitdrukkingen te verbergen, maar kan ondertussen bij andere wel snel hun karakter ondermijnen. Hij is een meester in logisch nadenken en kan goed vechten.
Dislikes: Vochtig weer. Druk gezelschap. Zeurende katten. Kittens.

|| FEAR ME ||

Verleden: James weet niets meer van zijn geschiedenis af. Hij kan het zich pas weer herinneren vanaf zijn derde jaar. Omstanders hebben hem verteld dat hij in aanraking is gekomen met een auto, waardoor hij aan geheugenverlies lijdt. Sinds die dag heeft hij er niets aangedaan om zijn geschiedenis terug te krijgen. Het boeit hem niet zo zeer. Hij leeft prima zoals het nu is. James is rond gaan trekken sinds die ene dag en verblijft meestal niet langer dan een paar maanden in één en hetzelfde gebied. Meestal probeert hij in dat soort gebieden groepjes katten te verzamelen. Die groepen katten zetten hij dan op tegen de mensheid. Één kat maakte hij dan de leider van dat groepje, waarna hij weer verder trok. Dit doet hij nu al twee jaar lang. Nu hij in dit nieuwe gebied is, gaat het gewoon weer van vooraf aan.

x Are you S U R E, you want to play this G A M E? x
- James Moriarty
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

The name is James
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Immortal Cats :: Out of character :: Voorstellen :: Katten-
Ga naar: